Sunday, August 4, 2013

DAPATKAN PENAPIS AIR MURAH TAPI BERKUALITI SEKARANG


Assalamualaikum..terima kasih buat anda yang mengunjungi blog saya.Istimewa hari ini buat yang masih tercari-cari penapis air yang berkualiti dan murah!! Saya nak kasi story sikit tentang penapis air saya ni..bukan sahaja murah tapi kini semua orang boleh menikmati air yang bersih dan selamat serta harga mampu milik anda pasti tidak kecewa. Yakin ke anda bila buka je..paip air di  rumah dan lihat air yang keluar mungkin kelihatan bersih tapi setakat manakah ianya selamat untuk diminum?? Ingin tahu lebih lagi keistimewaan penapis air saya ni sila teruskan membaca ye..Terima Kasih

Ini cerita saya - Di rumah memang dah ada penapis air yang dipasang pada singki dapur, jenamanya anda pasti kenallah, sebut je panapis air ni semua org akan sebut (ohhh...jenama ni..)memang dah belambak dekat pasaran.Tapi harganya tak yah cakap lah bukan semua orang mampu milik.
Jadi mesti kalau dah ada penapis air buat ape nak beli lagikan? TAPI ada tak penapis air yang boleh dibawa kemana-mana pergi??Haa..memperkenalkan Get Clean Water Pitcher dari shaklee kerana ianya mobil boleh diangkut kemana saja tak macam jenama lain malah kualiti airnya telah dijamin 100% bersih dan diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]).

Get Clean Water Pitcher Shaklee


penapis air murah setanding jenama terkemuka


Selain tu kenapa anda harus memiliki sekurang-kurangnya satu penapis air di rumah kerana bahan kimia seperti racun perosak, logam berat dan bahan cemar industri yang boleh membahayakan kesihatan mungkin terdapat dalam air yang anda sekeluarga minum saban hari. Tambahan pula,sehingga 20% daripada punca pendedahan plumbum terhadap manusia datangnya daripada air minuman.

KEISTIMEWAAN Get Clean Water Pitcher menarik lagi minat saya kenapa patut memilikinya sekarang!!

SELAMAT: "Menyingkirkan Kandungan Plumbum" dan banyak bendasing lain

  • Get Clean Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemaran berbahaya yang mungkin terkandung didalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ainya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain

HANDAL: Lebih banyak air bersih pada setiap masa

  • Get Clean Water menghasilkan 303 Liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.


PILIHAN BIJAK: Menjimatkan kos

  • Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan membeli air botol.Dengan hanya beberapa sen selitar sahaja, Get Clean Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.

MESRA ALAM: Memelihara alam sekitar

  • Get Clean Water ini menggunakan sistem Penurasan Jag Air dengan blok-karbon isian semula yang pertama seumpamanya direka, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa.Dan lagi, setiap penurasan diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.     

nikmatilah air yang berkualiti dijamin air yang bersih

JADI APA TUNGGU LAGI DAPATKAN  GET CLEAN WATER PITCHER SEKARANG dari RM???

  1. nikmatilah air yang berkualiti dan dijamin air yang bersih 
  2. Hanya beberapa sen bagi seliter air
  3. Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras - tidak memerlukan kuasa elektrik
  4. Ringan dan mudah dibawa
  5. Menjimatkan kos - tanpa perlu dimasak 

TESTIMONI dari pengguna lain:


penapis air murah dan berkualiti
























penapis air murah dan berkualiti





















penapis air murah dan berkualiti






















BERMINAT UNTUK MENDAPATKANYA SILA HUBUNGI SAYA SEKARANG

Dayah – 017-6769231


No comments:

Post a Comment