Thursday, September 19, 2013

EKZEMA BUKAN LAGI ANCAMAN PADA ANAK SAYA

MEAL SHAKE MULTIVITAMIN TERBAIK BUAT ANAK 


atasi masalah ekzema

Assalamualaikum semua, hari ni saya nak pos entery saya tentang meal shakes from shaklee.Ini cerita saya, saya ada 2 orang cahaya mata Alhamdulillah..sepasang sudah anak saya yang pertama girl dan kedua boy..Yang menjadi punca cerita saya sekarang adalah berkisar masalah yang di hadapi oleh "Si Kakak". Dari bayi lagi dalam linkungan umur 3bln Kakak dah ada masalah yg dipangil EKZEMA..

Pelbagai cara dan produk telah saya cuba untuk mengatasi masalah utama yang di hadapi oleh "Si kakak" ni tapi perubahannya hanya sementara terutama masalah ekzemanya, sehinggakan di rujuk ke klinik pakar kanak-kanak pun hasilnya masih sama. duit untuk rawatan jangan cakaplah dah keluarkan hampir ratusan ringgit jugaklah..Dah hampir 4 tahun saya "try and error" je untuk cuba sebaik mungkin mencari ubat yang paling sesuai utuk atasi masalah kakak, hasilnya kejap baik nanti jadi balik,Alhamdulillah berkat cuba dan terus mencuba akhirnya dengan izin Allah S.W.T saya di pertemukan dengan produk istimewa ini  iaitu MEAL SHAKE dari SHAKLEE Kenapa saya pilih produk ni sebab ianya telah membantu anak saya dalam mengatasi masalah ekzemanya dan malah ianya juga membantu saya dalam mengatasi masalah biasa bagi kanak-kanak yang lain iatu kurang selera makan.

Mealshake sememangnya salah satuproduk dari shaklee yang di cipta khas untuk Kanak-Kanak tetapi ianya juga boleh diambil oleh orang dewasa. Buat pembaca yang masih belum mengenali Meal Shake ini ianya merupakan multivitamin yang telah di hasilkan dalam bentuk serbuk

  • mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral yang penting untuk tumbesaran yang sihat
  • merupakan sumber terbaik serat dan protein
  • membekalkan kalsium harian yang diperlukan badan
  • Index glisemik rendah membuatkan glukosa dilepaskan secara perlahan-lahan dan teratur bagi kegunaan sel badan 

KHASIAT MEALSHAKE UNTUK ANAK& ANDA

  1. Meningkatkan sistem imunisasi badan
  2. Membantu meningkatkan selera makan 
  3. Boleh mengatasi masalah ekzema kanak & dewasa
  4. mencantikkan tekstur kulit agar lebih sihat dan cantik serta tidak lekat parut
  5. Bantu pudarkan parut
  6. Menjadikan anak lebih sihat,aktif,bertenaga & lebih fokus sepanjang hari
  7. Atasi masalah sembelit terutama kanak-kanak
  8. Atasi alahan mengandung & membantu meningkatkan selera makan ibu yang sedang hamil
  9. Untuk ibu yang menyusu,ianya memberi rasa kenyang& mengawal nafsu makan bagi bantu dalam proses slimming tanpa jejaskan penghasilan susu
  10. Bagi ibu yg menyusukan anaknya, dapat melancarkan lagi penyusuan & bantu menghasilkan susu yang lebih pekat dengan itu bayi akan cepat kenyang


MEAL SHAKE SESUAI UNTUK GOLONGAN:

  1. Semua Kanak-kanak dari 1 tahun keatas
  2. Anak yang mengalami masalah kurang selera makan
  3. Anak yang mengalami sembelit
  4. ibu mengandung, ibu menyusu yang sukar mengambil suplement dalam bentuk tablet 
  5. warga emas
  6. orang dewasa


TESTIMONI ANAK SAYA
 

Ramai yang dah tahu, ramai yang dah cuba dan ramai yang dah nikmati khasiatnya. Yang dah cuba memang jatuh hati. Kenapa?

* Dengan sekali bancuhan sehari dapat 19 jenis khasiat untuk tubuh
* 1 canister --> seisi keluarga boleh amalkan
* Bau harum --> anak confirm suka.. boleh buat aiskrim lagi tau
* Rasanya manis --> sedap walaupun diratah begitu saja
                           Meal shake atasi ekzema

membantu mengatasi masalah ekzema

untuk kulit kering, kasar dan gatal


Tapi..... masih ramai lagi yang belum cuba.. Ragu-ragu??? Ikuti kisah Aimi Syairah sekeluarga bersama Meal shake






No comments:

Post a Comment