Wednesday, January 1, 2014

SET ANAK PINTAR & SIHAT


SET ANAK PINTAR





Saya merupakan seorang ibu kepada dua orang cahaya mata. Saya bertanggugjawab dalam memastikan anak-anak saya sihat malah menginginkan mereka membesar menjadi anak yang bijak dan pintar.. 
Bagaimana ye..Impian saya sebagai seorang ibu ini menjadi kenyataan

Sebenarnya sebelum ini pernah mengamalkan supplement shaklee utuk penyusuan anak yang ke-2.. Alhamdulillah ianya amat berkesan dalam penyusan dan anak saya mendapat susu ibu secukupnya sehingga umurnya 2thn.. Mengetahui keberkesanan dan khasiatnya menyebabkan saya hendak mencuba mengambil pula SET ANAK PINTAR SHAKLEE sebab saya percaya bukan pendidikan sahaja harus di utamakan tetapi bermula dengan PEMAKANAN.. 


Memperkenalkan Set Anak Pintar  & Sihat!! Dari Shaklee.. . Kenapa saya  memilih  Set ni.. sebab ianya sangat  sesuai untuk semua kanak-kanak yang berumur setahun ke atas. Dan yang pasti di jamin HALAL dan Selamat dan diluluskan oleh KKM, tiada perisa atau bahan2 tiruan dan Ianya berasaskan sumber2 asli (Natural)

Set Anak Pintar membantu anak anda dalam proses pembelajaran mereka

Meal Shake

  • mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan. Kaya dengan sumber protein dan kalsium. Kanak-kanak amat memerlukan protein untuk membesar, kuat dan sihat. Sudah terbukti mengatasi masalah anak2 yang picky eater.

Omega Guard 

  • meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran menyelesaikan masalah, meningkatkan daya tumpuan dan ingatan serta perhubungan antara sel otak. Omega-3 juga menunjukkan dapat menyokong keseimbangan emosi dan sikap positif dan membantu menigkatkan daya ingatan ketika mereka tua kelak. Penyakit asma yang sering menyerang kanak2 juga boleh diatasi dengan pengambilan Omega Guard secara konsisten.

TESTIMONI

Ini testimony saya sendiri..dah hampir setahun saya memberi anak-anak saya set anak pintar ini kesannya amat memberangsangkan

ANAK SULUNG – berjaya dalam pelajaran malah merangsang kretivitinya juga

merangsang pembelajaran dan kretiviti


ANAK Ke-2 – Cepat belajar dan mengagumkan belum 2 thn dia sudah boleh mengayuh basikal roda 3 di samping mula pandai bercakap lebih dari 2 patah perkataan seperti “ mi..nak shushu” (ummi nak susu) , mula pandai mengenali anggota tubuh seperti  rambut,hidung mata, mulut, gigi, kaki, tangan


anak lebih cepat belajar dan lebih aktif serta pintar

Cepat pm saya sekarang untuk ketahui dengan lebih lanjut tentang khasiat dan keberkesanan Set Anak Pintar & Sihat ini terhadap perkembangan anak anda.. jangan tunggu lagi sila hubungi saya( Nur Hidayah ) sekarang di talian   017-6769231, sms & WhatsApp pun boleh..

No comments:

Post a Comment