Saturday, November 8, 2014

Hilangkan Parut Dengan Vita E Complex Shaklee

Vita E complex Shaklee


Adakah anda mengalami situasi ini??

√ Kulit wajah berjerawat / jeragat
√ Tona kulit wajah tak sekata
√ Ada parut yang susah nak di hilangkan
√ Ada Bengkak/Ulser pada kulit
√ Luka pada anggota tubuh 

Janggan bimbang dan risau lagi, Kini anda sudah mempunyai penyelesainnya. Ketahuilah bagaimana 
Vita E Complex Shaklee membantu atasi semua masalah di atas dengan selamat dan berkesan 

Saya sendiri telah mencuba Vita E Complex Shaklee hampir 2 bulan saya mengamalkannya di sebabkan masalah jerawat dan parutnya.. Dulu saya kurang keyakinan diri malu lihat wajah penuh jerawat macam-macam produk pencuci muka yang telah saya cuba jangan cakaplah berapa kos yang telah saya belanjakan utk memiliki kulit wajah yang sihat.. TAPI tetap GAGAL sehinggalah saya bertemu dengan shaklee tetapi kali ini ianya bukan pencuci muka tetapi supplement kesihatan.. Saya sedar kita perlu menjaga kesihatan dalaman dahulu barulah menampakan hasil dari luaranya.. dan kini saya tidak perlu rasa malu lagi malah kulit wajah makin sihat jerawat tidak tumbuh lagi sekarang fokus saya untuk hilangkan parut jerawat pada wajah.. 

Vita E Complex shaklee



ini satu lagi testimoni saya ianya terjadi pada anak yang sulung luka akibat allergic hanya pecahkan kupsul Vita E Complex tersebut dan akan keluar cecair terus sapukan pada luka tersebut amalkan sehingga mendapat hasil yang anda inginkan (sapu lepas mandi - sekali sehari) Saya sapu pada luka kaki anak setiap hari sehingga seminggu dan inilah hasilnya.


Vita E Complex shaklee


Apa kandungan Vita E Complex Shaklee sehingga mendapat hasil cepat dan memuaskan?


Vita E Complex shaklee


ADAKAH ANDA MENGAMBIL VITAMIN E DENGAN CUKUP?

Untuk 400IU vitamin E sesorang perlu mengambil makanan berikut untuk sel-sel sihat melawan redikal bebas:
  1. 1kg biji gandum
  2. 500ml minyak safflower
  3. 8kg Bayam
  4. 500g Badam 


Pebezaan Shaklee:
  • Di buat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan Vitamin E
  • Diekstrak d-alpha tocopherol yang akif secara fisiologi dan di gabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama,delta)
  • Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap di pasaran

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu 
  • tubuh kita menyerap vitamin E 
  • memelihara membran sel-sel, sel darah merah, dan tisu-tisu otot
  • menyah toksinkan logam berat seperti raksa, kadmium secara semulajadi dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina 

Manfaat lain Vita E Complex 


Vita E Complex shaklee

  1. Memperbaiki Parut
  2. Anti Penuaan 
  3. Memberi Tenaga
  4. Menghalang wanita hamil dari keguguran
  5. Meningkatkan kualiti air mani lelaki
  6. Melindungi jantung
  7. Melawan kanser
  8. Kukuhkan sistem imun
  9. Membaiki masalah mata
  10. Merawat Buasir dan sakit sendi

Jom Buat Masker dengan Vita E Complex Shaklee ianya memang mudah dan cepat 


Vita E Complex shaklee



  1. Picitkan Vita E Complex dengan jaraum yang bersih
  2. Picit hingga sampai keluar cecair dari kapsul Vita E complex tersebut
  3. Apabila cecair telah keluar ratakan pada kulit wajah
  4. Picit dan ratakan keseluruh muka terutama bahagian yang berjerawat dan parut jerawat
  5. Lebihan Kapsul tadi jangan di buang ye.. terus telan
Lakukan masker ini sebelum tidur dan hasilnya boleh di rasai keesokan paginya..boleh amalkan setiap hari sekali untuk kulit yang berjerawat teruk 

Jangan Biarkan masalah kulit wajah anda bertambah teruk jom atasinya sekarang.. 
berminat hubungi saya untuk penyelesaian


HUBUNGI SAYA!

Vita E Complex shaklee

No comments:

Post a Comment