Saturday, November 1, 2014

PROMOSI NOVEMBER 2014 SHAKLEE


PROMOSI NOVEMBER 2014 SHAKLEE - OMEGA GUARD SHAKLEE

Promosi november 2014 shaklee Omega Guard


Bulan ni promosi Omega Guard Shaklee. Bestnya..suka sangat2..Kenapa saya kata BEST Sebab:
  • All in One
  • sesuai utk semua lapisan umur dari 1tahun keatas hingga warga emas

Lagi satu saya kate BEST sebab saya sendiri ambil utuk turunkan kolestrol dan sekarang utk kehamilan. Dan saya turut kongsikan manfaat khasiat omega dengan mak saya, lepas berjaya turunkan kolestrol mak saya turut berminat hendak mencuba dan sekarang dah hampir setahun mak mengamalkannya bukan sahaja memnbantu mengawal kolestrol malah membuatkan tekanan darah ibu saya kembali normal ( Sebelum ini doktor mengesahkan mak ada darah tinggi )

Apa Khasiat Omega Guard pada Kita:

Promosi november 2014 shaklee Omega Guard


Omega Guard Shaklee kaya dengan EPA & DHA.

Fungsi EPA

  1. Mencegah kanser
  2. Mencegah pembekuan darah
  3. Mengawal kadar kolestrol yang berlebihan
  4. Baik untuk pesakit jantung
  5. Menghindar tekanan perasaan
  6. Mencegah penyakit darah tinggi


Fungsi DHA


  1. Mencegah asma
  2. Meningkatkan daya seksual
  3. Mencegah sakit kulit
  4. Mengelakkan kanser payu dara
  5. Mengelak kanser prostat
  6. Menghindar daripada migrain, rasa kebas pada anggota badan
  7. Mengelakkan rasa sejuk pada kaki dan tangan 

Faedah yang anda perolehi jika beli omega pada bulan ini:


  • Beli 6 Botol Percuma 1 Botol
  • Beli 1 Botol dapat harga promotion (pm saya sekarang)
  • Penjimatan yg sangat berbaloi2
  • So apa tunggu lagi promosi tamat pada hujung bulan ini


Jom la order sekarang, harga istimewa, konsultasi free, semuanya untuk anda. .jangan ketinggalan yer...

HUBUNGI SAYA!
Promosi november 2014 shaklee Omega Guard

Artikel Berkaitan:


omega guard shaklee


omega guard shaklee

No comments:

Post a Comment