Saturday, October 11, 2014

DAPATKAN SET KEHAMILAN TERBAIK UTUK ANDA DAN BAYI



set kehamilan shaklee


Alhamdullihan. Bersyukur sangat pada Allah S.W.T atas rahmat dan kurniaan-Nya hari ni dah 32 minggu usia kandungan saya, pejam celik cuma tinggal 8minggu lagi saya akan menungu detik-detik kelahiran.. walaupun ini bukan lah kali pertama malah nak masuk kali ke-3 dah buat saya..tapi debarannya tetap ada dan sekarang apa yang perlu saya lakukan ialah memastikan diri cukup sihat dari segi mental dan fizikal utuk menempuhi detik-detik kelahiran nanti.. ( mood counting week n day for delivery )

Sekarang apa yang paling utama ialah memastikan diri sudah bersedia sepenuhnya agar anak yang bakal lahir nanti sihat dan saya mampu bersalin secara normal seperti anak-anak saya sebelum ini.. Selain berdoa kepada- NYA saya juga perlu mamastikan keadaan fizikal saya dalam keadaan baik ini memerlukan saya menjaga pemakanan dan kesihatan fizikal yang menyelurah.. 

Saya dah tak perlu bimbang lagi sebab telah menyiapkan diri dengan mengambil makanan tambahan sedari awal kehamilan lagi.. Ianya terbaik buat saya dan bayi.. Nak tahu apa dia??

Memperkenalkan set kehamilan shaklee lengkap dengan nutrisi dan vitamin yang diperlukan untuk para ibu dan janin..Nak tahu kenapa saya memilih set kehamilan shaklee ini..sila teruskan bacaan anda

set kehamilan shaklee


SET KEHAMILAN SHAKLEE

1st Trimester

B-Complex

  • Mengandungi asid Folic yang memabantu mengurangkan risiko keguguran dan spina bifida pada bayi

Vita- C

  • Membantu penyerapan Vitamin B dan mineral lain dengan lebih optimum

Vita-Lea

  • Membantu meningkatkan Hb (haemoglobin). Ianya juga merupakan multivitamin&multimineral

Ostematrix

  • Mengandungi kalsium yang di perlukan oleh ibu dan janin memabantu dalam pembentukan tulang yang sihat. Ibu tidak lagi mengalami kekejangan kaki/ ‘kerem’ pada waktu malam.. dan membantu atasi sembelit juga

ESP

  • Membantu ibu kekal bertenaga, serta merangsang perkembangan fetus/janin selain itu baik utuk kulit ibu dan bayi ianya menjadikan kulit lebih halus, lembut & gebu

2nd & 3rd Trimester

Memerlukan semua supplement di atas Cuma tambahkan satu lagi supplement iaitu:

Omega Guard

  • Merupakan sejenis minyak ikan terbaik utuk perkembangan otak bayi



set kehamilan shaklee

set kehamilan shaklee

set kehamilan shaklee



Saya berminat la nak dapatkan set kehamilan Shaklee ni macam mana nak dapatkanya??

Hanya perlu hubungi saya (dayah) di talian 017-6769231
Perkhidmatan konsaltasi percuma turut di berikan tentang produk agar memberi manfaat bersama



No comments:

Post a Comment