Tuesday, November 25, 2014

Dengan Shaklee tiada halangan buat ku walaupun sedang sarat

Assalamualiakum..semua

Rasa macam tak percaya je.. kita dah nak ke tahun 20015 tak lama lagi, hanya tinggal sebulan lebih sahaja lagi akan masuklah tahun baru.. TAPI buat saya dan keluarga kami sedang menunggu masa mungkin hari ini atau esok atau betul seperti ramalan Doktor-doktor yang merawat saya 1 Disember 2014 kami akan menerima ahli baru dalam keluarga kami..

Sekarang dah cukup 39minggu usia kandungan saya. Alhamdulillah saya dan baby sihat malah makin dekat nak bersalin ni macam-macam aktiviti yang telah saya berjaya lakukan tanpa sebarang ganguan pada baby dalam kandungan dan diri saya juga..

Hari ni saya nak kongsi dengan anda semua tentang aktiviti menarik yang sempat saya dan keluarga luangkan. Ingatkan dah sarat ni susah la nak bawak anak-anak berjalan yelah sekarang ni dah masuk musim cuti sekolahkan jadi ianya aktiviti wajib untuk si kakak (anak sulong) mesti bawak dia berjalan sempene cuti sekolah ni..

Jadi dah plan dengan En.Suami sebab kakak dengan adik peminat Upin & Ipin maka elok sangatlah perancangan bawak adik beradik ni gi Karnival Upin&Ipin  yang berlansung di PICC Putrajaya pada 21-23 Nov. 2014. Sebab dah tahu mesti ramai orang yelah nama pun karnivalkan mesti menjadi tumpuan orang ramai.. kami plan pergi hari jumaat 21hr bulan sebab rasa waktu ni mesti tak seramai sabtu dan ahad. Yang penting hasrat kakak dan adik dapat saya dan suami tunaikan sebelum saya bersalin nanti dah bersalin tak rasa lah kakak nak ummi dan ayah bawak berjalan

Ini antara gambar menarik sekitar Karnival Upin&Ipin yang sempat saya dan suami ambil sebagai kenangan  



Kakak ambik bahagian kene nyanyi lagu tema animasi terbaru Les' Copaque 'PUTERI'

aksi kakak taknak dekat ummi sebab nak ada dengan puteri manis katanya so nak tengah-tengah gambar puteri kesayangan dia.. (macam-macam)

Kesian kakak nak tangkap gambar dengan upin ipin tapi tak dapat.. nasib baik 'Atok' sporting sudi tangkap gambar dengan kakak


So Perancangan pertama dah selesai sekarang aktiviti saya pulak, plan nak buka booth shaklee dekat Western Digital pada 24 hr bln Nov. ni sebab sebelum ni dah pernah buka booth kat sana Alhamdullilah dapat sambutan.. dan rata-rata mintak saya datang lagi jadi tak nak hampakan pemintaan costemur walaupun sarat nak jugak buka booth kat sana.. 

Terima Kasih pelanggan Western Digital yang sudi beli dengan saya dan repet oder lagi.. InsyaAllah jumpa lagi nanti bila dah habis pantang la jawabnya ye..




Syukur di berikan kesempatan dapat saya lakukan aktiviti ini tanpa halangan kesihatan dan sebagainya sebelum saya berehat sebab berpantang.. Satu lagi saya rasa masih kekal bertenaga dan dapat lakukan aktiviti yang ingin saya lakukan walaupun dalam keadaan fizikal yang tak mengizinkan ni.. di sebabkan penjagaan kesihatan terbaik yang telah saya pilih. nak tahu apa dia dah semestinya SHAKLEE.. saya takan promot dan jual kalau tak bagus untuk diri saya dan keluarga

Inilah set semasa mengandung yang saya amalkan sekarang yang bantu saya kekal aktive sepanjang hari walau di mana dan dalam keadaan sibuk macam mana pun saya mampu kekal bertenaga sepanjang hari..

klik di sini untuk keterangan lanjut




4 comments:

  1. Alhamdulillah ,produk shaklee ni mmg superrr terbaik ,.di akui mmbntu dan berkesan..kalau bg rate la sy akan bg 11/10 gitu hehe..

    ReplyDelete
  2. Betul tu.. sape tak cuba takan tahu dah cuba mesti nak lagi n lagi..

    ReplyDelete
  3. Dah selamat bersalin pun kan......
    Tahniah yer....
    Selain guna sendiri produk ni, dpt jugak duit poketkan...

    ReplyDelete
  4. Lahhh nak masuk tahun 2015 dah ke?cepatnya...haha

    ReplyDelete